TSVC | Ervaren partners in de ontwikkeling & toetsing van succesvolle innovaties

Over TSVC
TSVC is de 'glazen bol' van innovatieve bedrijven

De introductie van een nieuw concept of product kost enorm veel tijd, geld en moeite. In de praktijk wordt slechts 20% van de nieuwe introducties een succes. Bij TSVC zijn we expert in het bepalen welke innovaties écht kansrijk zijn. Hiervoor gebruiken wij onze unieke onderzoeksmethoden: Battle-N & I-CSI.

TSVC voorspelt meer dan je ooit had durven dromen

Mede dankzij onze constant in ontwikkeling zijnde algoritmes, doen wij bijzonder betrouwbare voorspellingen. Op basis van de uitkomsten van ons onderzoek, neem je gemakkelijk een gedegen go/no-go beslissing. Verder krijg je concrete feedback op product-eigenschappen van je concept en product. Je kunt zelfs zien wat een aanpassing van zo’n eigenschap betekent voor je volumes en marktaandeel. En omdat we volledig openheid van zaken geven, kan je zelf ‘spelen’ met het spreadsheet tot je het optimale assortiment en de optimale marketing mix hebt gevonden.

TSVC is supersnel

TSVC maakt gebruik van gerenommeerde onderzoekpanels, zowel online als offline, en kan daarmee elke gewenste respondentengroep onderzoeken. De modellen, software en algoritmes zijn ontwikkeld door en eigendom van TSVC. Daardoor kunnen aanpassingen snel worden doorgevoerd. Bovendien hebben wij het marktonderzoekproces compleet in eigen regie. Daardoor kunnen wij zeer snel onderzoeksresultaten leveren.

TSVC verbetert je concurrentiepositie

Al vroeg in het ontwikkelproces weet je of je een top of flop in handen hebt. Doordat je alleen investeert in innovaties met daadwerkelijk potentieel, bespaar je  jezelf veel kosten en maximaliseer je je winst. En ondertussen neem je een voorsprong op de concurrentie met concepten en producten die succesvol zijn. 

TSVC verovert de wereld

TSVC is een Nederlands bedrijf dat ook actief is in Duitsland, UK en de Verenigde Staten. Het bestaat sinds 2001. Oprichter Gijsbert den Hertog heeft meer dan 25 jaar ervaring in marketing informatie en consultancy.

Andere marktonderzoeksbureaus

  • Concept score
  • Brand Fit
  • Prijs acceptatie
  • Verbeteringsvoorstellen
  • Belang producteigenschappen

Wat leveren wij extra?

  • Brandswitch score nieuwe concepten
  • Marktaandelen en volumes bij meerdere verkoopprijzen
  • Merkwaarde
  • Brandswitch score per concurrent & reason why wel/niet
  • Top/Flop indicatoren

Uniek

Voorspel

  • Met grote betrouwbaarheid.
  • Volumes en marktaandelen.
  • Voor FMCG en Durables.

Verkrijg

  • Sneller resultaten dan u gewend bent.
  • Beslisinformatie voor een go/no-go.
  • Concrete verbeterpunten voor een succesvollere introductie.

Realiseer

  • Aanzienlijke kostenbesparingen.
  • Een kortere time-to-market.
  • Een sterkere concurrentiepositie.

Ons team

Gijsbert

Managing partner

...

Senior consultant

Nina

Junior consultant

Merel

Junior consultant

Elsemieke

Project leader

Michiel

Customer Insights Consultant

Antal

ICT Manager