TSVC | Ervaren partners in de ontwikkeling & toetsing van succesvolle innovaties

CSI Validatie Analyse

* Wat wordt het marktaandeel en volume van onze innovatie?
* Hoe komt deze tot stand?
* En hoe kunnen we dit marktaandeel verbeteren?

'Het is belangrijk te weten wie uw innovatie overweegt te kopen, waarom ze het uiteindelijk wel of niet gaan kopen en hoe vaak'

De CSI validatie analyse geeft inzicht in het keuzeproces

* Wordt mijn innovatie gezien op het schap?
* Met welke andere producten wordt mijn product eigenlijk overwogen?
* Wordt mijn product uiteindelijk wel of niet gekozen? Waarom?
* Hoe aantrekkelijk is mijn innovatie t.o.v. directe concurrenten?
* Wat zijn de onbewuste keuzes in dit proces? Kan ik deze beïnvloeden?
* Wat is de potentiële disruptie?
* Wat wordt het volume en marktaandeel?

Onze unieke CSI validatie analyse helpt u het maximale uit uw innovatie te halen!

De analyse is inzetbaar bij innovaties vóór introductie, voor net geïntroduceerde concepten en geeft ook veel insights voor producten die al langer op de markt zijn. Vaak in dezelfde studie!