TSVC | Ervaren partners in de ontwikkeling & toetsing van succesvolle innovaties

Over TSVC
TSVC is de 'glazen bol' van innovatieve bedrijven

De introductie van een nieuw concept of product kost vaak veel tijd, geld en moeite.  Met >25 jaar ervaring in marketing-innovatie consultancy is TSVC een bewezen betrouwbare partner in het ontwikkelen en in de markt checken van succesvolle innovaties. 

* TSVC voorspelt zeer betrouwbaar
In de praktijk wordt slechts 20% van nieuwe introducties een succes. Bij TSVC zijn we expert in het bepalen welke innovaties écht kansrijk zijn. Met onze unieke onderzoeksmodellen doen wij bijzonder betrouwbare voorspellingen.

   - Op basis van de uitkomsten van ons onderzoek, kunt u een betrouwbare go/no-go beslissing nemen.
   - Inzicht in onbewuste keuzes levert u concrete feedback voor eventuele verbetering van concept-onderdelen.

* TSVC is snel en flexibel
Wij maken gebruik van zelf-ontwikkelde modellen, software en algoritmes. Hierdoor kunnen wij gericht onderzoek doen naar uw wens en zijn aanpassingen mogelijk. Daarnaast maken wij gebruik van de meest gerenommeerde onderzoek panels, zowel online als offline. Hiermee kunnen wij elk door u gewenste respondentengroep onderzoeken.

* TSVC verbetert uw concurrentiepositie
Al vroeg in het ontwikkelproces kunnen wij meten of uw concept een top of flop gaat worden. Doordat u alleen investeert in innovaties met daadwerkelijk potentieel, bespaart u uzelf veel kosten en maximaliseert u uw winst. Ondertussen neemt u een voorsprong op de concurrentie met concepten en producten die succesvol zijn. 

* TSVC is actief in binnen- en buitenland
TSVC is een Nederlands bedrijf dat in 2001 is opgericht door Gijsbert den Hertog die zelf al meer dan 25 jaar ervaring heeft in marketing innovatie consultancy. TSVC timmert hard aan de weg en is naast Nederland inmiddels actief in meerdere Europese landen, Midden-Oosten en de Verenigde Staten.

* Wat biedt TSVC u extra?
·Succesvolle concepten gecreëerd door consumenten zelf
·Marktaandelen en volume voorspellingen bij meerdere verkoopprijzen
·Bepaling introductiesucces op de schapbarometer: top-performer, attractive, question mark of unattractive.
 Onbewuste keuzeredenen voor het wel/niet kiezen van uw concept

Uniek

Voorspel

  • Met grote betrouwbaarheid.
  • Volumes en marktaandelen.
  • Voor FMCG en Durables.

Verkrijg

  • Sneller resultaten dan u gewend bent.
  • Beslisinformatie voor een go/no-go.
  • Concrete verbeterpunten voor een succesvollere introductie.

Realiseer

  • Aanzienlijke kostenbesparingen.
  • Een kortere time-to-market.
  • Een sterkere concurrentiepositie.

Ons team

Gijsbert

Managing Partner

Elsemieke

Consultant

Iris

Junior Consultant

...

Junior Consultant

Michiel

Customer Insights Consultant

Antal

ICT Manager