neonbrand-SvhXD3kPSTY-unsplash.jpg

CSI Validatie Analyse

CSI Validatie Analyse

'Het is belangrijk te weten wie uw innovatie overweegt te kopen, waarom ze het uiteindelijk wel of niet gaan kopen en hoe vaak'

* Wat wordt het marktaandeel en volume van onze innovatie?
* Hoe komt deze tot stand?
* En hoe kunnen we dit marktaandeel verbeteren?

 

PLS analyse blauw.PNG

De CSI validatie analyse geeft inzicht in het keuzeproces:

* Wordt mijn innovatie gezien op het schap?
* Met welke andere producten wordt mijn product eigenlijk overwogen?
* Wordt mijn product uiteindelijk wel of niet gekozen? Waarom?
* Hoe aantrekkelijk is mijn innovatie t.o.v. directe concurrenten?
* Wat zijn de onbewuste keuzes in dit proces? Kan ik deze beïnvloeden?
* Wat is de potentiële disruptie?
* Wat wordt het volume en marktaandeel?

Onze unieke CSI validatie analyse helpt u het maximale uit uw innovatie te halen!

De analyse is inzetbaar bij innovaties vóór introductie, voor net geïntroduceerde concepten en geeft ook veel insights voor producten die al langer op de markt zijn. Vaak in dezelfde studie!

Download onze whitepaper!

Wil je meer weten over het herkennen van succesvolle innovaties? 
Vraag dan nu de whitepaper 'Hoe herken je succesvolle innovaties'
aan!

Schermafbeelding 2021-11-02 om 16.38.12.png