Onze klanten
Al jaren helpen wij merken binnen de FMCG-sector om aan de hand van unieke en gefundeerde inzichten, uiteindelijk (veel) beter te renderen op innovatiegebied.
Wij werken internationaal samen met de grootste internet-adressen leveranciers en veldwerkbureaus. Onze unieke onderzoeksmethoden, eigen software, software- ontwikkelingsmogelijkheden en ervaring vormen de ingrediënten voor een kwalitatief en betrouwbaar advies op maat.
Zo werken wij samen met u aan het ontwikkelen van succesvolle innovaties!
Onze klanten vertellen
Senior Market Researcher,
FrieslandCampina
'TSVC heeft innovatieve instrumenten om in het hele innovatietraject een goed inzicht te krijgen in het potentieel van nieuwe concepten. Vooral de marketing mix test aan het eind van het traject zetten we vaak in. En de voorspellingen blijken vrijwel altijd de beloofde nauwkeurigheid te halen. Daarbij is het prettig samenwerken met het kleine team van TSVC. Snel, flexibel en goede aanbevelingen'
Brand Manager,
Iglo
'We waren bezig met een project waar we een snapshot voor nodig hadden. Onze grootste vraag: wat zijn de voor -en nadelen van TSVC?
Nadat we met TSVC hadden gesproken zijn we tot de conclusie gekomen dat er veel voordelen te benoemen zijn.
De twijfel zat hem bij ons in het feit dat we met een business te maken hebben die gewend is om naar cijfers van Nielsen te kijken. Zouden de resultaten van TSVC net zo geloofwaardig zijn? Daarom hebben we Nielsen en TSVC beide een test laten doen.
De resultaten waren bij beide gelijkwaardig. Het voordeel zat bij TSVC in de gedetailleerde gegevens. Je had echt veel meer cijfers waarop de resultaten gebaseerd zijn en je kon duidelijk zien waar de consumenten op afhaken en wat je moet aanpassen zodat het product verbeterd. Dat is echt een toegevoegde waarde van het TSVC model. We hebben onze plannen hierdoor aan kunnen passen.'
Country Manager Benelux
WD-40
'We wilden inzicht hebben in hoe een nieuw concept voor een grote Nederlandse en een grote Duitse retailer scoort qua productacceptatie en volume bij meerdere verkoopprijzen en dit afzetten tegen de huidige propositie. Wat zou voor de klant en ons de beste optie zijn? Dit ter onderbouwing van het jaargesprek met onze klanten.
De uitkomsten en resultaten van het TSVC concept-prijselasticiteitsonderzoek hebben ons veel inzichten opgeleverd die wij hebben kunnen gebruiken in het verkoopgesprek en de uiteindelijke keuze.
De voordelen van de samenwerking met TSVC zijn: duidelijke overzichten met heel inzichtelijke informatie en een zeer snelle oplevering. Overal gezien: zeer positief, loopt gesmeerd.'
Cluster Leader Sensory New Product Development
Friesland Campina
'Twijfels? Ik had niet echt twijfels, want we hebben vaker onderzoek gedaan met TSVC. Ik wist dus wat ik kon verwachten. Ze hebben vaker berekeningen gedaan in onderzoeken die achteraf gecheckt werden met de werkelijkheid en vanuit daar hebben we gezien dat de voorspellingen altijd heel erg dicht in de buurt zaten van de daadwerkelijke sales. Wat ik merk is dat TSVC erg sterk is in het meedenken, dus als je net even iets anders wilt doen dan de standaard dan is het erg leuk samenwerken, aangezien ze vaak met oplossingen komen die net even anders zijn. Ik zou dit aan levensmiddelen/FMCG fabrikanten aanbevelen die producten willen introduceren.'
Senior Trade Marketeer
Arla
'Voorafgaand was er twijfel in hoeverre het model echt voorspellende waarde had bij een volledig nieuw product waarbij het nog niet kon worden geproefd. Achteraf kunnen we zeggen dat het goed is bevallen. Nu een aantal projecten later kunnen we concluderen dat het model zeker voorspellende waarde heeft gehad. Het is heel fijn dat er vrij veel aanbevelingen vanuit het model komen zodat je het product nog kan aanpassen of de verwachtingen kan aanpassen. We hebben de resultaten met name gebruikt om de laatste aanscherpingen aan het concept en de communicatie te doen voor we het op de markt brachten.'